تِرِشه

تِرِشِه به گویش اردکانی راه باریکی را گویند که بین کرت ها (زمین کشاورزی) فاصله انداخته است

تِرِشه

تِرِشِه به گویش اردکانی راه باریکی را گویند که بین کرت ها (زمین کشاورزی) فاصله انداخته است

جریان انحرافی به دنبال مصادره‌کردن مجمع نمایندگان به نفع خود بود

سیدمجتبی رفیعی اردکانی | چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی‌نژاد، اولین نماینده طلاب و فضلای شهرستان اردکان در مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم، در نشست طلاب و فضلای اردکانی درباره خطر نفوذ در حوزه گفت: خیلی باید مراقب باشیم چون با نام و تابلوی دین نفوذ صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به برنامه نفوذ دشمن در اوایل انقلاب، ابراز داشت: برخی با برگزاری جلسات متعدد به دنبال این بودند که حوزه را قبضه کنند که امام(ره) برای جلوگیری از نفوذ و توطئه آن‌‎ها دستور داد مجمع طلاب تشکیل بشود.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: این جریان با پررویی و جسارت به دنبال تعقیب هدف خودشان بودند و به دروغ در روزنامه‌های آن‌وقت قصد داشتند جلسه مجمع طلاب را به نفع خودشان مصادره کنند.

 

وی قسمتی از روزنامه تاریخ بیست‌وهفتم سال شصت و دو را به عنوان سند به حاضرین نشان داد و گفت: این جریان انحرافی جلسه مجمع نمایندگان را شورای مرکزی نامید و مکان برگزاری آن را نیز جای دیگری عنوان کرد!

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد در پایان تأکید کرد: این برنامه حوزه است و جریان ریشه‌دار و اصیل که همان خط مستقیم ولایت است، پاپرجا می‌ماند.

 

گفتنی است، پیرو سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد طلاب و فضلای اردکانی مقیم قم، با الگوگیری از منویات امام خمینی و مقام معظم رهبری به دنبال تقویت هرچه بیشتر جایگاه نمایندگی مجمع طلاب هستند.



  • سیدمجتبی رفیعی اردکانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">