تِرِشه

تِرِشِه به گویش اردکانی راه باریکی را گویند که بین کرت ها (زمین کشاورزی) فاصله انداخته است

تِرِشه

تِرِشِه به گویش اردکانی راه باریکی را گویند که بین کرت ها (زمین کشاورزی) فاصله انداخته است

امروز، روزِ قدرِ سیاسیِ من است!

سیدمجتبی رفیعی اردکانی | دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۳۸ ق.ظ | ۴ نظر

شوق و شعفِ دیشبِ من، وصف‌ناپذیر است. وصفِ حالتِ دیشبِ من برای انتظار رسیدنِ امروز، در هیچ واژگانی نمی‌گنجد. من حالتش را می‌گویم، شما واژگانش را اختراع کنید!

بالاخره انتظار به سر رسید و خورشیدِ امروز طلوع کرد.

امروز به وسعت یک ملت، من خوشحالم. چنان قدرتی دارم و از این قدرت سرمستم که می‌توانم تمام خوبی‌ها و زیبایی‌های دلِ بیکرانِ مردمی که ولایت را با همه وجود درک کرده‌اند، به نظاره بنشینم.

من امروز، ترجمانِ این جملة افقه فقها، احکم حکما، اعرف عرفا و اسلام شناسِ قرن، امام خمینی (ره) را از این مردمِ ولایت‌مدار آموختم: "من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و تودة میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی می‌باشند."

امروز من، تفسیرِِ ولایتِ فقیه؛ نظریه مدنی و سیاسی امام خمینی (ره) که غریب‌ترین کلاسِ درسِ دانشگاهِ این بزرگ مردِ تاریخ است را از این مردم آموختم.

 من در کلاس درسِ این مردمِ دریادل، این مردم پاک‌سیرت، عشقِ به حسین و یارانش و نفرت از دشمنانش را آموختم.

امروز، من در کلاسِ درس این خوبانِ عالم، آموختم که دیانت عین سیاست ما و سیاست ما جزء حسین نیست.

 9 دی، قطب نمای من است؛ اگر در طول یک سال، سیاست‌بازی‌های سیاست‌بازان و عربده‌کشی‌های بداخلاقانِ سیاسی، دلم را تیره و تار می کند، این مردم به من آموختند که چگونه افقِ نگاهم را با نگاهشان هماهنگ کنم تا راه را گم نکنم.

امروز من با قصد قربت، دست یکایکِ مردم ایران را می‌بوسم و ثوابش را به پدرانِ مؤمن و مادران پاک‌دامن و اجدادِ این مرز و بوم که این نسل را پرورش داده‌اند، خیرات می‌کنم.

من امروز به نیابت از همه شیرزنان و دلاورمردان، دست‌های احترامی که از شماخوبانِ عالم عاریت گرفته بودم، بر سینه‌ام گذاشتم و در مقابل شفیعه دو عالم، حضرت معصومه (س) زیارتِ شکرِ خواندم.

من، به خاطر این نعمت، یک ایران، سجده شکرِ قضا دارم.

اگر حالت مردمِ ایران، در 9دی88 وصف شدنی است، حالتِ من هم...

دیشب، شبِ قدرِ سیاسیِ من بود و امروز، جشنِ بصیرتِ سیاسی و روزِ قدرِ سیاسیِ من است! و به شوق این جشن، خم می‌شوم و دستِ یکایک شما را می‌بوسم.

 

 

  • سیدمجتبی رفیعی اردکانی

نظرات  (۴)

  • مسافر(حامد کمالی)
  • الفتنه اشد من القتل خوانده ایم ما
    هرگز ز جرم فتنه گران نگذریم ما...
    سلام
    بخوانید در mosafer10555.blogfa.com 
    منتظر نظر شما هستم. 
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    حتما خدمت می رسیم.
     زیبا بود 
    برای اینکه امامی به قتلگاه نرود !


  • آقا سید محمد
  • سلام جالبه

     
     
    البته که من طرفدار میلیاردر شدن آدمها هستم، و البته که کارآفرین در
     اقتصاد ما جواهری است که باید قدرش را دانست و بر سر نشاندش، و صد البته
     که با زندانی شدن آدمها مخالفم و فکر می کنم مقصر زندانی شدن بخش اعظم
     زندانیان مالی ایران، سیاستهای دولت است و چون دوست دارم همه زندگی
     بهتری داشته باشند، بنابراین ده تفاوت میان ثروت بیل گیتس، مالک و سازنده
    مایکروسافت و بابک زنجانی مالک دهها بانک و شرکت بزرگ و کوچک را برای
     عبرت سایرین عرض می کنم. اول اینکه بیل گیتس نابغه بود و از نوزده سالگی
     بدون سرمایه کارش را با برنامه نویسی کامپیوتر شروع کرد و بطور مداوم
     میلیاردر ماند. بابک زنجانی از نوزده سالگی با صد میلیون تومان ثروت پدری
     کارش را با دلار فروشی شروع کرد و بعد از شش سال ورشکسته و زندانی شد
     و بعد دوباره خرید و فروش پوست کرد و ناموفق بود و بعد با جابجا کردن پول
     و طلای دولتی در عرض سه سال میلیاردر شد. دوم اینکه وقتی بیل گیتس میلیاردر
     پول کشورش پائین بیاید و فقیر شود. سوم اینکه بیل گیتس در 19 سالگی یک
     شرکت با سه کارمند ایجاد کرد و امروز 100 هزار جقوق بگیر دارد، بابک زنجانی
     در 19 سالگی کارش را به تنهایی شروع کرد و بعد از بیست سال 70 شرکت را
     با پول خود دولت از دولت خرید و حالا 17 هزار حقوق بگیر دارد. چهارم
     اینکه فروش محصولات بیل گیتس در همه جای دنیا آزاد است، حتی کشورهایی
     که با آمریکا رابطه تجاری ندارند، فعالیت بابک زنجانی در همه جای جهان ممنوع
     است، جتی کشورهایی که با ایران رابطه تجاری دارند. پنجم اینکه وقتی بیل گیتس
     میلیاردر شد، مردم جهان آگاه تر و خوشبخت تر شدند، وقتی مردم ایران
     بدبخت تر شدند، بابک زنجانی میلیاردر شد. ششم اینکه تنها خلافی که بیل گیتس
     در عمر چهل ساله تجاری اش انجام داده، سرعت در رانندگی است، تنها خلافی
     که بابک زنجانی جز دادن رشوه، قاچاق، پولشویی، اختلاس، خرید و فروش
     غیرقانونی، خریدن دولت و مجلس، انجام نداده تخلف رانندگی است، چون
     راننده دارد. هفتم اینکه، بیل گیتس در عرض سی سال صدها میلیون صد دلاری
     جمع کرد تا میلیاردر شد، بابک زنجانی در سه سال صد تا یک میلیارد دلار پول
     که رئیس جمهور یک نابغه باشد یا یک احمق، او در هر حال میلیاردر می شد،
    ولی بابک زنجانی فقط زمانی میلیاردر شد که یک احمق به قدرت رسید.... البته
     این نکته هم مهم است که من دوازده تفاوت بیل گیتس و بابک زنجانی را گفتم،
     ولی فقط ده تفاوت را در تیتر آوردم.
  • آقا سید محمد
  • کار به گوینده متن ندارم که یک دیکتاتور بزرگ در تاریخ جاودان ماند منظورم هیتلر است ولی جمله زیبایی دارد:

    حتی اگر دشمنی هم ندارید وانمود کنید که کشور در خطر است

    زیرا وقتی مردم بترسند برای برده شدن آماده اند... آماده اند تا از سیاستمداران پیروی کنند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">